Σύμφωνα με μελέτες, το 75% των νέων επισκεπτών μιας ιστοσελίδας έρχονται μέσω των μηχανών αναζήτησης. Ιστοσελίδες που βασίζονται στα έσοδα των πωλήσεων, χρειάζονται μάρκετινγκ για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Ο πιο οικονομικός, και αποτελεσματικός τρόπος για την βελτιστοποίηση (SEO) και προώθηση ιστοσελίδων, γίνεται με την επίτευξη υψηλής κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.Γνωστοποίηση στα social media οπως το facebook,twitter,flirc,myspace κ.τ.λ. Με ενημερώσεις μέσω email (newsletter & email marketing) ,με  τις ppc διαφημίσεις της google και της yahoo(google adwords & yahoo adwords )καθώς και με την τοποθέτηση banners ( κινούμενων γραφικών τοποθετημένων σε σελίδες  με μεγάλυ επισκεψημότητα εφάμηλου ενδιαφέροντος με τα προιόντα η υπηρεσίες που διαθέτετε).

H Copy and Print Μπορεί να σας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο προώθησης της ιστοσελίδας σας  ετσι ώστε να κατακτήσετε μια  ικανοποιητική κατάταξη στο google να γίνεται γνωστοί στο ευρή κοινό και να ανεβάζετε την επισκεψημότητα της ιστοσελίδας σας. Θα σας ετοιμάσουμε κατόπιν μελέτης ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που θα καλύψει και τους ποιό απαιτητικούς.  

Το SEO είναι η συντομογραφία για το Search Engine Optimization.

Αυτό είναι η διαδικασία διόρθωσης μιας ιστοσελίδας έτσι ώστε να βρίσκεται, να διαβάζεται και να καταχωρείται από τις μηχανές αναζήτησης με όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό τρόπο, κάνοντας έτσι την ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενό της ελκυστικό, σχετικό και ορατό στις μηχανές αναζήτησης και τους web searchers.
Γιατί είναι σημαντικό; Αναλογιστείτε πως θα ήταν αν κανένας δεν μπορούσε να βρει την διεύθυνση της επιχείρησής σας ή ακόμα και το τηλέφωνο. Πολλές εταιρείες δεν θα μπορούσαν να συνεχίσουν έτσι.Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με την ιστοσελίδα σας αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να την εντοπίσουν εύκολα. Οι πολλές καταχωρήσεις, αν τελικά υπάρχουν, καθηστερούν. Έτσι οι πιθανοί πελάτες ούτε καν θα ξέρουν ότι βρίσκεστε εκεί.‘Περίμενε’, θα μου πεις. ‘Έχω δημιουργήσει μια ιστοσελίδα και η διεύθυνσή της βρίσκεται σε όλες μας τις διαφημήσεις. Γιατί να μην μπορούν να την βρουν;’Φυσικά, οι ήδη υπάρχοντες πελάτες ή αυτοί που ειναι εξοικιωμένοι με την εταιρεία σας, δεν θα έχουν καμία δυσκολία να βρουν την ιστοσελίδα σας. Αλλά αυτή μπορεί να μην είναι η πέριπτωση.Μπορείς να εγγηυθείς ότι όλοι οι πιθανοί πελάτες έχουν δει κάποια διαφήμησή σας; Τι γίνεται με αυτούς που δεν διαβάζουν τα περιοδικά και τις εφημερίδες που έχετε επιλέξει να βάλετε τις διαφημήσεις σας;Άκουσαν το σωστό ραδιοφωνικό σταθμό; Είδαν το σωστό τηλεοπτικό πρόγραμμα; Έλαβαν ένα απο τα χιλιάδες διαφημηστικά που στείλατε;Λοιπόν, τι γίνεται με τις μηχανές αναζήτησης; Αυτοί οι άνθρωποι μπορουν απλά να εισάγουν μερικές λέξεις στη γραμμή αναζήτησης, να πατήσουν το κουμπί, και voila!! Υπάρχει ένας σύνδεσμος για την ιστοσελίδα σας. Δεν είναι υπέροχες οι μηχανές αναζήτησης;Ναι, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ειναι υπέροχες και το πιο πάνω σενάριο μπορεί να συμβεί, αλλά όχι χωρίς δουλειά. Εδώ έρχεται το SEO.

Τι γίνεται στην ουσία ;

  • Ας αναλογιστούμε αρχικά μία ιστοσελίδα που ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Αυτή η συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι ενός ωραίου ξενοδοχείου  στην περιοχή όπου μένω. Δεν γνώριζα την διεύθυνση της ιστοσελίδας τους οπότε πήγα στο Google.gr, εισήγαγα το όνομα του ξενοδοχείοου  και πάτησα το κουμπί αναζήτησης.
  • Βρέθηκαν πολλοί σύνδεσμοι, αλλά κανένας δεν φαινόταν να έχει κάποια σχέση με ξενοδοχείο . Στις επιλογές αναζήτησης πρόσθεσα το όνομα της πόλης όπου βρίσκεται το ξενοδοχείο. Εδώ υπήρχαν σύνδεσμοι που σχετίζονταν με το ξενοδοχειο , αλλά όλοι φαίνονταν να είναι άρθρα η ιστοσελίδες online κρατήσεων ή κριτικές και όχι της ίδιας της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Τι ήταν λάθος; Άραγε όντως δεν έχουν ιστοσελιδα; 
  • Ευτυχώς, ένα από τα sites  ανέφερε την διεύθυνση της ιστοσελίδας. Είναι μια πολύ όμορφη ιστοσελίδα, ευχάριστη για τα μάτια και τ’αυτιά. Έχει δημιουργηθεί σαν Macromedia Flash παρουσίαση (flash website). Γιατί είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα να τη βρω; Πιστέβω ότι μπορεί να έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι δημιουργοί της ιστοσελίδας δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν το SEO.

Πως μία ιστοσελίδα μπαίνει στις λίστες των μηχανών αναζήτησης;

  •  Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν υπολογιστικά προγράμματα (συνήθως αναφέρονται ως robots ή crawlers) για να ακολουθούν συνδέσμους από μία σελίδα σε μία άλλη και να ανευρίσκουν τα περιεχόμενα κάθε σελίδας. Τα περιεχόμενα καταχωρούνται και προστίθενται στη βάση δεδομένων των μηχανών αναζήτησης.

Πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης;

  • Πως καταχωρούνται οι σελίδες; Πως πραγματικά δουλεύουν τα robots και οι διαδικασίες αναζήτησης; Μόνο οι χειριστές των μηχανών αναζήτησης ξέρουν σίγουρα και γενικά αυτή είναι μία πολύ καλά κρατημένη απόρρητη πληροφορία. Η διαδικασία συνεχώς βελτιώνεται, όπως σε όλα τα χρήσιμα προγράμματα υπολογιστών. Χρησιμοποιώντας τι πληροφορίες ο χρήστης της μηχανής αναζήτησης θα ανασύρει, συγκρίνοντας με τα αποτελέσματα έρευνας στο γιατί συγκεκριμένες σελίδες είναι στην κορυφή της λίστας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων ερευνών, μπορούμε να κάνουμε ένα λογικό προσδιορισμό, στο τι τεχνικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν την ορατότητα και την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Μέσα από μία ανάλυση της ήδη υπάρχουσας ή της προτεινόμενης ιστοσελίδας σας, μπορούμε να προτείνουμε και να εφαρμόσουμε αλλαγές που μπορούν να βελτιώσουν δραστικά τις πιθανότητες να βρεθεί η ιστοσελίδα σας. Μερικές από αυτές τις αλλαγές μπορεί να αλλάξουν το περιεχόμενο που εμφανίζεται στην σελίδα. Παρ’ολα αυτά , πολλές αλλαγές δεν έχουν καμία επίπτωση στο τι βλέπει ο χρήστης που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας. Οπότε το SEO πραγματικά μπορεί να σας βοηθήσει. Γιατί να μην το πάτε λίγο παραπέρα και να κάνετε την ιστοσελίδα σας να βρίσκεται στη λίστα όλων των αναζητήσεων. Αυτό θα έφερνε την κίνηση μέσα, σωστά; Μπορεί ναι, αλλά πιθανών όχι για πολύ.
  • Όταν χρησιμοποιείτε διάφορες μηχανές αναζήτησης, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι μερικά αποτελέσματα έχουν ελάχιστα, εαν όχι καθόλου, να κάνουν με αυτό που ψάχνατε. Μερικές από αυτές τις σελίδες μπορεί ακόμα και να σας παραπέμπουν όλες μαζί σε μία άλλη ιστοσελίδα. Οι ιδιοκτήτες αυτών των ιστοσελίδων έχουν ένα σκοπό: να σας φέρουν στην πόρτα (ώστε να σας μιλήσουν), ανεξάρτητα απο το τι ψέματα ή εξαπατήσεις έχουν χρησιμοποιήσει για να το κάνουν.

Πως μπορεί να σας βοηθήσει το SEO?

Είναι απλό! Το SEO σας βοηθά να ξεχωρίσετε από τις χιλιάδες ή και εκατομμύρια παρόμοιες σελίδες στο διαδίκτυο όταν ένας πιθανός πελάτης αναζητά, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, τα προϊόντα ή τις υπηρεσέις σας στο Google και άλλες μηχανές αναζήτησης.

Σε τι διαφέρει το SEO από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο;

Γιατί SEO; Μπορεί κανείς να εγγυηθεί τα αποτελέσματα του SEO; Είναι απλό! Το SEO σας βοηθά να ξεχωρίσετε από τις χιλιάδες ή και εκατομμύρια παρόμοιες σελίδες στο διαδίκτυο όταν ένας πιθανός πελάτης αναζητά, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, τα προϊόντα ή τις υπηρεσέις σας στο Google και άλλες μηχανές αναζήτησης. Σε αντίθεση με τις άλλες μορφές διαφήμισης (Google AdWords, banners, κα.) το SEO: Δεν είναι διαφήμιση με τη μορφή banner ή οποιαδήποτε άλλη μορφή εικόνας ή πολυμέσων-δεν είναι διαφήμιση κειμένου -εμφανίζει στις μηχανές αναζήτησης (στα οργανικά αποτελέσματα) – χωρίς χρέωση – την περιγραφή της ιστοσελίδας σας και παραπέμπει σ’ αυτή.

Μπορεί κανείς να εγγυηθεί τα αποτελέσματα του SEO;

κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί τα αποτελέσματα του SEO. Όσοι θα σας απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα θετικά διλαδί ότι μπορούν να σας εγγυηθούν τα αποτελέσματα και την πρώτη θέση στην κατάταξη στις Μηχανές Αναζήτησησς είτε δεν ξέρουν τι κάνουν είτε απλώς σας λένε ψέματα με μοναδικό σκοπό να σας εξαπατήσουν. Και στις δυο περιπτώσεις, σας λέμε ξεκάθαρα δεν πρέπει να τους εμπιστευθείτε.

Πόσο κοστίζει το SEO;

Το κόστος SEO είναι διαφορετικό για κάθε ιστοσελίδα και εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες. Μεταξύ άλλον το Κόστος για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης θα εξαρτηθεί από:   * τo μέγεθος και την πολυπλοκότητα της ιστοσελίδας  * την δυσκολία του έργου και τον ανταγωνισμό στις λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν   * την κατάσταση της ιστοσελίδας σα * τον αριθμό των λέξεων  * το μέγεθος της εταιρείας και την μαρκα της

Το οικονομικό κόστος είναι ανάλογο της ανταγωνιστικότητας των keywords που θέλετε να τονίσετε, της παρούσας κατάστασης και κατάταξης της ιστοσελίδας σας καθώς και των στόχων που εσείς θέτετε. Το χρονικό κόστος είναι επίσης ανάλογο της ανταγωνιστικότητας των keywords, της ηλικίας και του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, της ανανεωσιμότητάς της και των ελληνικών trends στις μηχανές